Monday, February 07, 2005

Lyninnføring i Flash

Jeg skal ikke skryte på meg å ha full kontroll på Flash etter en helg, men jeg må bare si: Moro er det i alle fall. Dette minner meg om hvordan jeg lekte som barn, jeg elsket å lage "dingser" og "maskiner" med masse knapper og funksjoner. Flash er liksom et lektøy. Jeg tror kanskje jeg gikk litt amok da jeg skulle prøve å beherske de mest grunnleggende prinsippene, det roer seg sikkert etter hvert. En mer alvorlig side av saken, er den at jeg ikke har skrevet så mye HTML i dette klasseprosjektet som jeg burde ha gjort. Det må jeg se litt nærmere på, men det går nok bra. I dag hadde jeg virkelig store intensjoner om å komme meg i seng før tolv, men det går bare ikke, ser det ut til. Natt til mandag satt jeg oppe SEINT (eller tidlig, det spørs hvordan man ser det). Først gikk jeg å la meg litt etter to, men akkurat i det jeg var på vei inn i drømmeland, dukket løsningen på et av Flash-problemene opp. Så jeg hoppet ut av sengen, hentet laptopen og fortsatte til 5.15 halveis under dynen. Mobilalarmen ringte en drøy time etterpå. Trøtt idag? Litt kanskje? Hmm...

No comments: