Saturday, June 18, 2005

Sensur

I dag lå eksamensresultatet klart på studentweb og jeg må si jeg er ganske fornøyd under omstendighetene. Nei, nå må jeg skjerpe meg, jeg bør være fornøyd uansett! I praksis betyr det også at jeg nå kan foreta en liten ansiktsløftning på denne bloggen, og det kommer til å skje en gang i løpet av sommeren. Bare ikke akkurat nå, her er det litt for mye annet å gjøre.

Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg er så utrolig inkonsekvent med å skrive litt på norsk (svorsk?) og innimellom på engelsk er det for at det er avhengig av hvordan historiene kommer ut av hodet mitt, hvilket modus jeg er i. Så jeg beklager hvis det er forvirrende, og jeg kan bare love at det ikke blir noe bedring, for det er bare sånn jeg er. Litt schizofren kanskje?

I kveld har jeg vært en liten tur i byen, masse folk og så god stemning det bare kan bli i Bergen når det har regnet surt i halve juni. Et par timer med kveldsol og smilende mennesker gjør godt for et stresset sinn, og en liten stund var alle mine bekymringer borte. La meg drømme søtt nå...

" If you love someone, set them free. If they come back they're yours; if they don't they never were. "

No comments: