Sunday, January 23, 2005

Noen små frø...

...er blitt plantet. De skal vannes og gjødsles for å kunne gro og vokse. Så skal plantene vurderes, og der skal lukes for å ta vekk det som ikke passer og gi mer plass til det som er livskraftig. Egentlig vet jeg ikke så mye om disse frøene, jeg får bare se og lære underveis. Kanskje se på andres planter, dele erfaringer med andre gartnere. Det skal bli spennende og se hvordan det vokser og tar form, og hva jeg kan gjøre for å påvirke prosessen. Det er gøy å så Blog-frø...

Det er søndag kveld og jeg er litt sliten etter en aktiv helg, med uteliv både i sol og månelys. Planene om å løse programmeringsoppgaver fikk gi vike for en tur i snødekket terreng. Rett prioritering spør du meg, og i morgen er det atter en dag. En av de første tingene jeg skal få orden på er utseendet på denne bloggen, er ikke helt fornøyd. Kjenner jeg meg selv rett kommer det nok å gå med noen timer på å få den helt etter min smak. Mye plukk blir det i alle fall. Go'natt!

No comments: